Z giełdy. Słomczyn
Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
| DAF 95 DCi |
1991 / 931 |
- |
32,0 tys. zł |
| Mercedes 2435 |
1992 / 590 |
chłodnia |
59,0 tys. zł |
| Renault Major 385Ti |
1993 / 670 |
plandeka |
30,0 tys. zł |
| Iveco 420 |
1995 / 505 |
skrzynia |
60,0 tys. zł |
| Scania 113-400 |
1996 / 762 |
plandeka |
68,0 tys. zł |
| Renault Magnum 430 |
1997 / 770 |
- |
73,0 tys. zł |
| Iveco 420 |
1999 / 698 |
chłodnia |
140,0 tys. zł |
| Volvo FM-12 / 420 PS |
1999 / 579 |
- |
134,0 tys. zł |
| MAN 19-464 |
2000 / 640 |
- |
156,0 tys. zł |
| Volvo FH-380 |
2000 / 708 |
- |
135,0 tys. zł |