Z giełdy. Słomczyn
Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł.
Ostatnio drgnęło tu w sektorze z częściami. Hurtownicy i przewoźnicy tym razem szukali głównie używanych i regenerowanych agregatów chłodniczych do dostawczaków i małych ciężarówek. Najwięcej było urządzeń Thermo Kinga i Carriera. Ceny w zależności od stanu, mocy i przeznaczenia agregatu wahały się od dwóch do sześciu tys. zł. Zainteresowania nie wzbudzały same pojazdy z zabudowami chłodniczymi. Na sprzedaż wystawiono kilkanaście takich dostawczaków, nie zaobserwowaliśmy jednak żadnej transakcji kupna-sprzedaży.
| MB 208 2.3 D |
1993 / 300 |
chłodnia |
14,0 tys. zł |
| VW LT28 2.4 TDI |
1994 / 250 |
chłodnia |
14,0 tys. zł |
| Ford Transit 2.5 TD |
1997 / 230 |
chłodnia |
24,0 tys. zł |
| Volvo FL6 5.5 TD |
1997 / 600 |
chłodnia |
44,5 tys. zł |
| Iveco TurboDaily 35-10 2.5 TD |
1998 / 200 |
chłodnia |
29,0 tys. zł |
| MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 230 |
chłodnia |
32,0 tys. zł |
| VW LT35 2.5 TDI |
1999 / 220 |
chłodnia |
33,0 tys. zł |
| MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 169 |
chłodnia |
31,5 tys. zł |
| Renault Master 2.5 dCi |
2002 / 220 |
chłodnia |
34,9 tys. zł |
| Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2003 / 204 |
chłodnia |
38,9 tys. zł |