Z giełdy. Słomczyn
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów.
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. Spora grupa tych samochodów miała jeszcze zachodnie tablice rejestracyjne.
| Renault Master 2.8 dTi |
1999 / 230 |
kontener |
29,0 tys. zł |
| Iveco Daily 2.8 TD |
2000 / 267 |
kontener |
41,5 tys. zł |
| Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 260 |
kontener |
48,0 tys. zł |
| Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 200 |
kontener |
32,0 tys. zł |
| Iveco Daily 2.8 TD |
2002 / 240 |
kontener |
52,0 tys. zł |
| Peugeot Boxer 2.8 HDi |
2003 / 200 |
kontener |
33,0 tys. zł |
| Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 150 |
kontener |
36,5 tys. zł |
| Renault Master 2.5 dCi |
2004 / 160 |
kontener |
51,2 tys. zł |
| Fiat Ducato 2.8 JTD |
2005 / 120 |
kontener |
51,9 tys. zł |
| Iveco Daily 3.0 TD |
2006 / 120 |
kontener |
67,0 tys. zł |